2010. augusztus 4., szerda

Gombhoz a ruhát:-)

..a Vanda pedig itthon, akkor van egy kis időm alkotni. Anyukám 1 hét múlva esküvőre megy. Vettem neki egy fekete, kicsit karcsúsított egyszerű ruhát. Mivel nem akar egy jó pár évtizedig még temetésre menni , ezért muszáj volt készítenem valamit, amivel feldobhatjuk, így félre sem lehet majd érteni, hogy örömteli eseményre igyekszik:-)Varrtam egy textilbőr-virágos táskát, ami patentokkal záródik, belül semmi különös, mert nem akartam túl bonyolítani és kap hozzá anyum egy virág kitűzőt. Ezt egyébként a táskára is rá lehet tenni.


Aztán...szeretem a kutyákat, később szeretnék egy tacskót, ami bent lenne velünk...ez most kivitelezhetetlen, hát varrtam egyet:-) Az interneten találtam a mintát, de sokat változtattam rajta és fiúsabb göncbe öltöztettem, valamint polisztirol gyöngyökkel töltöttem meg. Marcinak nagyon tetszik, lelkesen hordja magával:-)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése