2010. augusztus 8., vasárnap

Jutalmazós falvédő

Nemes egyszerűséggel csak így hívom:-) Petinek holnaptól ragasztjuk a szemét, a hét 6 napján. Mindennap valami apróságot elrejtek a zsákocskákban, amik remélhetőleg majd motiválják, hogy kibírja azt a pár órát..kezdetben vaksisan..

Minden egyes darabot, ami a falvédőn található ..kézzel is körbevarrtam, hogy 3d-s hatást érjek el. Nem mondom..van egy pár szúrás nyom az ujj begyeimen:-)
Több helyen szabad gépi tűzéssel kiemeltem a napot, a sugarait és a hullámzó tengert.

Még nincs feltéve, így csak a földre leterítve fotóztam, majd csinálok jobb képeket, ha kitalálom, hogy hova tegyük fel.



Nem kis darabról beszélünk, mellétettem egy távirányítót, hogy ezt érzékeltessem.



Szerettem csinálni:-) Már gondoltam rá régebben is, hogy kellene egy jutalmazós dolog, ami mindig szem előtt van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése