2010. november 27., szombat

Karácsonyfa dísz házilag

Minden évben csinálok egy párat. Nagyon jól lehet variálni, éppen milyen hangulatom van:-)
Kell hozzá hungarocell golyó, maradék anyag, szalag
Recés kést szoktam használni, ezzel 4 cikkelyt alakítok ki

Az anyagokat a kés segítségével beletömködöm a mélyedésekbe


Így néz ki, ha mind a 4 cikkelyt befedtem

Volt itthon egy kis piros csipkém, én ezt használtam fel, de az anyagtól függően lehet ezüst vagy arany szalagokat felhasználni, egy kis masni a tetejére rakni stb....Gombostűvel szoktam odarögzíteni a szalagot, amire felakasztom.


És ilyen készen:-)

2 megjegyzés:

  1. Jó lett:)
    Nővérem tavalyelőtt,ugyan ilyen hungarocell gömbből készített díszt.Ő flittereket rögzített szintén gombostűvel,sűrűn azt hiszem még fedték is egymást a flitterek.Nagyon kis mutatós lett az is!

    VálaszTörlés
  2. Zsófi, ennél sokkal szebbeket szoktam csinálni, de most a legegyszerűbbet mutattam meg. Egy pár van tavalyról, amelyeket rugalmas anyaggal vontam be, szalaggal díiszítettem és egy masnit varázsoltam a a tetejére. Azok meseszépek.

    VálaszTörlés