2010. december 30., csütörtök

rászántam magamat...

Mint, ahogy azt már írtam..Mosó Masa Piroska árnyalata nem igazán tetszett meg. Még a fotón láttam benne fantáziát, de amikor megérkezett, akkor túlságosan erőteljesnek tartottam. Hosszú hónapokig állt a fonalas kosaramban. Egyszer kétszer elővettem..de nem láttam benne fantáziát.

Aztán csak rászántam magamat, hogy egy 3óra alatt elkészülő élénk sapit horgoljak belőle. Először ijesztőnek tűnt, de a fekete kabátommal teljesen jól elhordható. Érdekes, hogy mivel jó passzosra csináltam, én jól az arcomba húzom, hogy melegítsen, míg a lányom hátratolja a fején. Végül is mind a két változatban jól működik..:-)

Az első két kép nem a legjobban sikerült, nem adja vissza a színét, ezért csatoltam még egy párat.

2 megjegyzés:

  1. Hűűű, én meg pont ilyen színt kerestem a kabátomhoz! Nagyon jól sikerült a sapka:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Patrícia:-) Ha tudom, akkor szívesenmegleptelek volna a fonallal:-)

    VálaszTörlés